Seminari a.a. 2018/2019

Seminario sul tema "Controshock e controrivoluzione. Il petrolio negli anni Ottanta." Prof. Duccio Basosi (Università Ca' Foscari di Venezia)

Seminario sul tema "Opportunità e sfide della transizione energetica. Comprendere un mondo in evoluzione." Prof.ssa Margherita Bianchi (Istituto Affari Internazionali)

Seminario sul tema "Iran's Relations with the Neighbours sice Islamic Revolution (1979)" Prof. Siroos Ahmadi (Yasouj Unversity)

Seminario sul tema "Searching and working with data from Eurostat-Statistical Office of the European Union" Prof. Silvia Mgyesiova (University of Economics - Bratislava)

Seminario sul tema "Convergence of selected indicators across the EU Member States" Prof. Silvia Mgyesiova (University of Economics - Bratislava)

ultimo aggiornamento: 07-Nov-2018