What budget, resources, fiscal and borrowing powers for the EU?

International Conference organised by the Jean Monnet Network “MoreEU: More EU to overcome the crisis” (coordinated by the Scuola Superiore Sant’Anna and involving CEU-San Pablo University in Spain, Warsaw University in Poland, Universidade Nova de Lisboa in Portugal and Notre Europe – Jacques Delors Institute in France) in cooperation with the Department of Political and Social Sciences of the University of Florence, and with CesUE - International Centre for European and Global Governance.

University of Florence – Polo di Scienze Sociali, Florence, 12-13 November 2015 Sala delle tesi (Building D15)

Complete Program